من از این دنیای لعنتی متنفـــــرم...

ღ.آرزوی محال.ღ

شب و روز
همه اتفاقاتش داره تکرار میشه.
من متنفرم از تکرار!

من متنفرم از سرگردونی!
اما همه ی عمرم و سر گردن بودم.

من از این دنیای لعنتی و همه آدماش متنفرم

من از خودمم متنفـــــرم

دنیای لعنتی چی میخوای از جونم چرا تمومش نمیکنـــــــی؟؟؟

چرا انقد عذابم میدی؟

بستمه دیگه لعنتــــی.

بسته دیگه چندبار زمینم میزنی؟

تمومش کـــــــــــــــــن دیگه

 میخوام  بمیـــــرم

 



نظرات شما عزیزان:

MOSTAFA
ساعت22:33---26 مرداد 1392
سلام عزیزم وبت عالیه یک سری هم به ما بزن و نظرت رو هم بده ممنون

دلتنگ
ساعت23:17---6 مرداد 1392
ايشالله هرچي ب صلاحته پيش بياد...

الهي امين
پاسخ:فدات آبجی گلم خیلی کمکم کردی خیلی گلی :)


ღشمیم عشقღ
ساعت22:59---2 مرداد 1392
همیشه با تو


معنای زنده بودن من،با تو بودن است.


نزدیک،دور


سیر،گرسنه


رها ، اسیر


دلتنگ،شاد


آن لحظه ای که بی تو سر آید مرا مبادا...


مفهوم مرگ من


در راه سر فرازی تو،در کنار تو


مفهوم زندگی است...


معنای عشق نیز،در سرنوشت من


با تو...همیشه با تو...برای تو...زیستن

پاسخ:ممنون عمو جون :)


یاسی
ساعت21:39---2 مرداد 1392
چشمانت را

کوک کن

برایِ یک نگاه

مانده به من

اگر خواب بمانی

کابوس

مرا خواهد برد...!


یاسی
ساعت19:49---1 مرداد 1392
باران ببــار

تمــامـ ِ خاطـره هــا را بشــور

تمــامـ ِ دوستــتـ دارمـ هــا

تمامـ ِ عاشقــانــهـ هــا

ببــار کهـ مـنـ هــمـ شــرمـ نکنــمـ

مـن هــمـ ببــارمـ ...


اجی محدثه
ساعت19:47---1 مرداد 1392
عامو....عامو که مال بوشهریاست قضیه چیه!!!!
پاسخ:خو آجی من از لهجه بوشهریا خیل خوشُم میاد :)


اجی محدثه
ساعت19:30---1 مرداد 1392
ج دادم تو نطرات داداش



زن غلط میکنه خیانت کنه این کارای کثیف مال مرداست زن اگه این کارو کنه لجنی بیش نیس
پاسخ:عجــــــــب :D


ღشمیم عشقღ
ساعت16:24---1 مرداد 1392
به نظر تو اون پدر سوخته ای ک بیست سال بعد قراره مخ دختر منو بزنه الان باب اسفنجی شلوار مکعبی می بینه
پاسخ:آره دقیقا :D


آرزو
ساعت15:13---31 تير 1392


زندگی مثل دیكته است. هی غلط می نویسیم و هی پاك می كنیم. دوباره می نویسیم و باز پاك می كنیم، غافل از اینكه یك روز داد میزنن برگه ها بالا !!


پاسخ:ممنون که بهم سر زدین


sadaf
ساعت23:09---29 تير 1392
سلااااام دوس دارم تبادل لینک کتیم بیا اگه از مطالبمون خوشت اومد مارو بلینک و بگو تا لینکت کیم مرسی

anahita
ساعت16:06---29 تير 1392
سلاااااااام....

خییییییلی مطالبت قشنگه>واسه همین لینکت کردم!ولی 1 سوال×چرا همشون انقد نا امید کننده ان×؟

<خخخخخ.....البته وب خودمم همش ننه مرده ایه>
پاسخ:خب پستا رو میخوندی میفهمیدی چرا :| ممنون من قبلا لینکت کردم :)


یگانه
ساعت9:00---28 تير 1392
دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه،
هر چی بیشتر بمونی رفتنت سخت تر میشه،
و اگر رفتی جای پاهات همیشه میمونه!


نگین
ساعت13:03---26 تير 1392
سلام من هم شما رو لینک کردم
پاسخ:ممنون


یگانه
ساعت3:03---25 تير 1392
از بزرگی پرسیدندخوش میگذره؟گفت:خوش میگذره مال قدیم بود... الان فقط خوشیم که میگذره...!

سلام،وب قشنگی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی،راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.
پاسخ:ممنون که سر زدی چشم حتما بهتون سر میزنم


نگین
ساعت12:54---24 تير 1392
سلام وب زیبایی داری موفق باشی به وب منم سر بزن اگه دوس داشتی تبادل لینک کنیم خبر بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,ساعت 2:5 نويسنده غریبه |